Nejčastější dotazy
Musím se registrovat?
Registrace není nutná. Pokud se rozhodnete pro registraci, nebudete už příště muset všechny povinné údaje vyplňovat znova. Přihlašovací údaje Vám zašleme na mail uvedený v registraci. Uložte si je, budou se hodit.
Nevím heslo. Co teď?
Pokud jste zapomněli heslo, klikněte sem. Zadejte uživatelské jméno či mail a na něj Vám následně zašleme informace pro vytvoření nového hesla.
Jak můžu zaplatit zboží?
Platební kartou nebo bankovním převodem.
K ceně za zboží připočteme poštovné ve výši 80 Kč.
U objednávek nad 2000 Kč poštovné neplatíte.
Kdy a jak dostanu svoje zboží?
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Stav své objednávky můžete sledovat v části „OBJEDNÁVKY“. V momentě, kdy ti odešleme balíček, obdržíte další mail o odeslání zboží spolu s podacím číslem vašeho balíčku. Sledovat polohu zásilky můžete na stránkách České pošty. Pokud je Vaše objednávka vázána ke konkrétní události (Vánoce, narozeniny atd.), prosíme Vás o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.
V případě, že jste neobdrželi potvrzující mail o potvrzení objednávky, nebo jste neobdrželi objednané zboží do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktujte nás na mailu obchod@acfk.cz nebo tel. +420 720 590 984.
Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že jste se unáhlili a zboží nechcete, informujte nás prosím neprodleně na mailu obchod@acfk.cz nebo tel. +420 720 590 984 s informací, že objednávku rušíš. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.
Chci zboží vyměnit
Je jasné, že zboží, které si objednáváte na internetu, nemáte možnost předem vyzkoušet a velikost nebo barva může vypadat ve skutečnosti jinak než na monitoru. Pokud Vám přišlo zboží, o které stojíte, ale nevyhovuje Vám barva či velikost, existuje samozřejmě možnost vyměnit ho za to správné. Co nejdříve po obdržení nás kontaktujte na mailu obchod@acfk.cz nebo tel. +420 720 590 984 s informací, jaké zboží jste obdržel(a) (typ/barva/velikost) a za jaké zboží jej chcete vyměnit (požadovaná barva/velikost). Pokud jste s námi domluvený na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabalte do balíku. Přiložte fakturu a psanou informaci, za jaké zboží (model/velikost/barva) chceš zboží vyměnit. Takto připravenou zásilku s označením „VÝMĚNA ZBOŽÍ“ pošlete Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Asociace českých filmových klubů, Nábřeží 950/12, Olomouc 779 00.
My Vám zboží vyměníme za požadovanou barvu nebo velikost a pošleme zpět. V tomto případě jsme plátcem poštovného my. Pokud je cena požadovaného zboží odlišná od původní, rozdíl z ceny vyrovnáme po domluvě bankovním převodem.
Chci vrátit peníze
Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nebude zboží vyhovovat, máte možnost jej do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze.
Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte do balíku. Přiložte fakturu a psanou informaci, kam chcete peníze vrátit. Peníze vracíme bankovním převodem (je nutné uvést číslo vašeho účtu a jméno). Takto připravenou zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošlete Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Asociace českých filmových klubů, Nábřeží 950/12, Olomouc 779 00.
Neposílejte nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než Vám budou vráceny peníze zpět. Pokud byla dodržena 14denní lhůta na vrácení zboží, zboží nejeví známky používání či nošení a je vráceno v původním stavu, vrátíme Vám plnou výši zaplacené částky včetně poštovného.
Chci zboží reklamovat
Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu AČFK se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte fakturu a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje, e-mail nebo telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete Českou poštou bez dobírky na adresu: Asociace českých filmových klubů, Nábřeží 950/12, Olomouc 779 00.
Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:
A) OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
B) VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)
V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.